https://www.facebook.com/pages/Kedai-Online-Hasliza/250318831818519?ref=hl

Wednesday 4 June 2014

Apa itu Pengurus ABDR?

Bimbingan dan latihan menggunakan blog dan facebook akan di berikan oleh Pengurus online sebagai medan utama pemasaran. Mempromosi produk-produk akademi di blog melalui latihan penulisan di blog masing-masing. Untuk menghasilkan blog tidak perlu penelitian yang terperinci  sangat, hanya mempromosi produk akademi sahaja. Rakan niaga akan dianalisa terlebih dahulu sebelum memulakan blog. Blog yang anda hasilkan juga adalah melalui kemahiran, minat dan kepakaran masing-masing berdasarkan analisa jawapan yang diberikan.

Pengurus online akademi akan dilatih melalui kelas asas blog bisnes. Anda akan dimasukkan ke dalam kumpulan belajar khas, di mana bimbingan dan latihan akan diberikan setiap masa. Bahan promosi juga akan diberikan setiap masa. Yang tinggal hanya anda perlu lakukan sahaja. Istilah mudah tiru dan ikut sahaja apa yang telah diajar. Konsisten, focus, bersunguh-sunguh dan beserta niat yang baik.

Modal yang dikeluarkan untuk menjadi pengurus online hanyalah yuran sekali bayar sahaja. Memang berbaloi. Yuran kelas sebagai rakan niaga akademi dan secara automatik anda terus akam menjadi alumni akademi bekerja dari rumah ( ABDR ). Sebagai rakan niaga juga anda layak menjana pendapatan dengan mempromosi produk utama ABDR. Komisen akan diberikan kepada mereka yang berjaya membuat jualan.

Promosi berlangsung setiap bulan, anda hanya perlu mendaftar dan kelas bimbingan akan diberikan sehingga anda mahir membuat blog.


No comments:

Post a Comment