https://www.facebook.com/pages/Kedai-Online-Hasliza/250318831818519?ref=hl

Friday 20 June 2014

Menulis cara santai

Ini adalah satu teknik bagaimana untuk menaik carian kita di blog , dengan hanya mengekalkan teknik penulisan di dalam Bahasa Melayu formal. Secara tidak langung dapat menarik minat pembaca dan datang lagi ke blog kita.



Apabila anda mendaftar untuk " Belajar Asas Blog ", perkara utama ialah anda akan mula menulis di entri selama 44 hari.  Tujuannnya adalah untuk memahirkan penulisan kita di dalam blog. Mula bina pengenalan diri kita kepada pembaca atau bakal pelanggan kita.
Dengan membuat latihan secara berterusan kita akan dapat momentum yang tinggi.

Apabila anda berjaya mendaftar di dalam Akademi ini, anda akan begabung dengan lebih ramai blogger. Terdapat lebih kurang 600 blog dalam akademi untuk membantu aliran trafik ke blog. Ramai dikalangan kita mahu bermula tetapi tidak tahu caranya. Menulis boleh dilatih jika tahu teknik yang betul. Tips untuk mendapatkan teknik penulisan yang bagus ialah dengan cara konsisten menulis blog dengan aktif. Menulis setiap hari tanpa jemu. Insya Allah secara istiqamah anda akan dapat menarik ramai pembaca untuk datang ke blog kita.

Sehingga bertemu lagi..






No comments:

Post a Comment